Tussen bergen en zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Gils - WaarBenJij.nu Tussen bergen en zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Gils - WaarBenJij.nu

Tussen bergen en zee

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

30 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Inmiddels hebben we al een aantal dageh gefietst in Thailand. We hebben zojuist onze mountainbikes al weer ingeleverd. We krijgen overmorgen andere fietsen op een eiland.
De omgeving waar we fietsen wordt met de dag mooier.
In het Sam Roi Yot national park zijn we met een bootje naar een strandje gevaren. Vanaf daar zijn we naar een grot geklommen. De tocht werd best zwaar omdat we weer getrakteerd werden op een flinke regen bui, eenmaal boven was het al weer droog.
Terug op het srand scheen de zon al weer en hebben we een frisse duik in zee genomen.
Gisteren hebben we in de ochtend een klein stukje langs het strand gefietst en zijn vervolgens verder gereisd met het busje. De laatste 55 kilometer naar het hotel hebben we op de fiets afgelegd. Op het laatste kwamen we een weggetje langs het strand met palm bomen. Aan het einde van de straat reden net voor het donker werd de parkeerplaats van het hotel op.
Vandaag hebben we de hele ochtend in het busje gezeten. Ergens langs de weg in the middle of nowhere hebben we rijst gegeten. Alles wordt ter plekke vers gekookt.
Het eten in Thailand is echt super lekker! Ook wordt er veel vis gegeten bij de rijst of noodels, heerlijk!
Na een mooie tocht vanmiddag waren we al vroeg bij ons hotel bij Khao Sok national park.
Na een frisse duik in het zwembad gaan we zo weer een lekkere Thaise maaltijd uitkiezen.

Groetjes,

Tamara

• 30 Oktober 2015 - 16:29

Anne-Marie Van Gils:

Hoi Tamara,

Leuk om te lezen wat jullie iedere dag meemaken. Op de foto's ziet het er allemaal mooi uit. Jammer van de regenbuien maar met de hoge temperaturen zul je wel snel opdrogen. Nog veel plezier tijdens de rest van de reis.

Mama en papa

• 30 Oktober 2015 - 21:41

Ome Cees En Tante Annet:

Hallo Tamara,
    We hebben je verhaaltje weer gelezen en je mooie foto's bekeken. Wat is het daar mooi zeg, geniet ervan, en een buitje af en toe ach dat moet kunnen nietwaar. Is volgens ons nu toch ook regenseizoen daar.
    Groetjes ome Cees en tante Annet.

• 03 November 2015 - 12:24

Karin:

Leuk om te lezen, geniet nog.