Home sweet home - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Tamara Gils - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Tamara Gils - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Tamara van Gils

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 Augustus 2011 | Nederland, Boxtel

Ik was vrijdag ochtend nog eventjes het centrum van Perth ingelopen. Ik ben nog naar de Bell Tower gelopen, maar ik had geen tijd meer om hier in te gaan.
Terug bij het hostel had ik mijn bagage uit de opslag gehaalde en wilde ik naar het hotel lopen vanwaar de shuttlebus naar de luchthaven zou vertrekken. Maar plotseling stond het busje al klaar voor het hostel. Dat is altijd fijn. Na nog zo'n 5 mensen opgehaald te hebben kwamen we aan op de internationale luchthaven van Perth. Het inchecken was zo gebeurd en ik kreeg al mijn boardingpassen voor de komende 3 vluchten.
Dit internationale gedeelte van de luchthaven is niet zo groot, er waren in totaal maar 5 gates. In het vliegtuig had ik een stoel bij het raam en tot mijn verbazing kwam er niemand langs mij zitten.
Onderweg heb ik wat tv gekeken (een documentaire over Wimbledon) en weer een zonsondergang gezien. De vlucht duurde zo'n 5 uurtjes.
In Singapore was de nieuwe gate zo gevonden, deze was in dezelfde hal als waar we aangekomen waren. We mochten op tijd instappen en vertrokken netjes op tijd. De vlucht heeft zo'n 12 uur en 45 minuten geduurd. Een hele lange vlucht, maar alles was goed gegaan en iets voor schema tijd zijn we in Londen geland.
Daar moest ik van de ene naar de andere terminal, dit was ruim 10 minuten met de bus. Ik kreeg daar een nieuwe boardingpas, het was een ander toestel of zo iets geworden. Bij de gate heb ik nog eventjes zitten wachten en toen mochten we al instappen. We werden met de bus naar het toestel gebracht. Geen idee waarom dit nog 5 minuten rijden was.
Na deze korte vlucht van zo'n 45 minuten was ik weer in Nederland. Het was zo'n 8 graden in Amsterdam, behoorlijk frisjes.
Mijn bagage was ook aangekomen dus al mijn spulletjes zijn weer compleet.
In de aankomst hal stonden papa en mama al op mij te wachten.
Na ruim een uurtje rijden was ik weer thuis na deze geweldige vakantie!!

Groetjes,
Tamara