De laatste dagen - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Tamara Gils - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Tamara Gils - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Tamara van Gils

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 Augustus 2011 | Nederland, Boxtel

Hallo allemaal,

Op vrijdag begon onze weg langs de kust. Het was een mooie route met veel mooie uitzicht punten.
We hebben op 3 verschillende campings langs de kust gestaan.
Op een plek kwamen we zee olifanten tegen die in het zand lagen. Eerst dacht ik dat het stenen waren, maar dat klopte niet echt.
Op de laatste camping in Malibu (hier is Baywatch opgenomen) stonden we helemaal boven op een berg. Wel een mooi uitzicht op zee en toch een mooie zonsondergang! Helaas hebben we geen dolfijnen gespot.

Op maandag hebben we de camper ingeleverd. Die ochtend was het nog een uurtje rijden. Het inleveren stelde echt niets voor. Toen we de camper hadden leeg gehaald konden we meteen naar het kantoor en maakten ze de bon op om de borg terug te storten.
Voor ons werd een taxi gebeld en nog voor 12.00 uur waren we al op onze hotel kamer in Los Angeles. We hadden hetzelfde hotel als toen we aankwamen.
En als toetje had Los Angeles die dag een hitte record van 113 graden fahrenheit. Omgerekend is dit 45 graden celcius.
Die middag hebben we dus niet veel bijzonders gedaan, uitrusten en zwemmen.

De laatste dag hadden we een excursie door Los Angeles geboekt. Lekker simpel met de bus overal naar toe gereden worden.
We zijn o.a. gestopt bij Venice beach, Rodeo Drive en de Walk of Fame. Ondertussen hebben we een paar keer uitzicht gehad op de rotsen met de letters Hollywood, maar boven aan een roltrap bij de Walk of Fame had je wel het beste uitzicht.

En na deze excursie zat onze vakantie er op. We zijn woensdag ochtend vroeg aan onze terug reis begonnen. Na 2 voorspoedige vluchten en het overbruggen van een tijdsverschil van 9 uren waren we donderdag ochtend weer thuis.

Iedreen bedankt voor het lezen van onze avonturen en het achter laten van een reactie!

Groeten,
Tamara, Peter en Anne-Marie