USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Tamara Gils - WaarBenJij.nu USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Tamara Gils - WaarBenJij.nu

USA

Door: Tamara van Gils

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

Om te beginnen hebben we een voorspoedige reis gehad. De trein naar Schiphol reed keurig op tijd, het inchecken ging vlot, de controle bij de gate ging ook redelijk snel (je krijgt allerlei vragen en een complete scan) en het vliegtuig verrtok keurig op tijd. Met een beetje mee wind waren we na 7,5 uren vliegen in Wasinghton. Hier moesten we door de douane. Aangezien wij familie waren kregen we niet veel vragen en de stempel werd in ons paspoort gezet. Na de bagage weer afgegeven te hebben en een wandelingetje naar de gate vertrok ook de 2e vlucht naar Los Angeles keurig op tijd. Deze duurde zo'n 5 uren. Inmiddels was het donker geworden.
Alle bagage kwam op de bagage band voorbij, dus we gingen compleet naar ons hotel bij de luchthaven. Het was een lange dag, we leven 9 uur later, dus om 21.00 uur waren we in het hotel,. In Nederland dus al midden in de nacht.

Na een korte nacht (we waren allemaal al vroeg wakker) hebben we heerlijk ontbeten in het Hilton hotel. Na het ontbijt hebben we de spullen weer gepakt en zijn we met de taxi naar de ophaal plaats van onze camper gegaan. Na al het papier werk, een filmpje en de inspectie van de camper konden we boodschappen gaan doen.
Toen we het centrum van Los Angeles ongeveer uit waren hebben we een camping opgezocht. Je hoeft de camper maar vooruit in het vak te rijden, op de rem te zetten, een stekker voor de stroom aan te sluiten, de water slang en de afvoer slang aan te sluiten en je eigenlijk al klaar.
We hebben alle bagage een plekje gegeven en de bedden opgemaakt. We zien morgen tijdens het rijden wel of dat alles een beetje op zijn plek blijft liggen.

Morgen (donderdag) rijden we naar Las Vegas, de camping op de strip is al gereserveerd.

Groeten,
Tamara, Peter en Anne-Marie